به گزارش خبرآنلاین: عباس زارع در نطق پیش از دستور صد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر کرج با انتقاد از روند ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: ساخت و ساز غیرمجاز در سطح کرج بخصوص در برخی مناطق مشهود و افزایش یافته که از شهرداری درخواست می کنم در این خصوص تدبیر لازم را داشته باشد.

وی با تاکید بر افزایش نظارت بر ساخت و سازها گفت: افرادی که نظارت بر ساخت و سازها را عهده دار هستند باید به درستی گزیش شوند تا شاهد کاهش ساخت و ساز غیرمجاز باشیم.

این عضو شورا با انتقاد از نوع قرارداد نیروهای تامین نیروی شهرداری کرج افزود: اخباری در خصوص انعقاد قراردادِ سفید با نیروها توسط پیمانکاران تامین نیروی شهرداری کرج شنیده می شود که امیدوارم شهردار هر چه سریعتر این موضوع را بررسی کند تا زمینه تضییع حقوق این نیروها فراهم نشود.

زارع در ادامه به بحث تهاترها در شهرداری نیز اشاره کرد و یادآور شد: در بحث تهاترها نیز عدم شفافیت به چشم می خورد، مقرر شده بود پیمانکاران و طلبکاران شهرداری به وضوح به لیست املاک قابل تهاتر دسترسی داشته باشند تا متناسب با طلب خود نسبت به انتخاب آنها اقدام نمایند اما متاسفانه اکنون تنها آن بخش از آییننامه تهاتری که به تفاهم طرفین اختصاص دارد، اجرایی می شود و مسائلی هنوز هم مشاهده می شود امیدواریم شهردار با برگزاری جلسه ای این موضوع را آسیب شناسی کند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1257220
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.