احمد میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تاکنون برای 60 هزار و 404 نفر معادل 52 درصد از جمعیت واجد شرایط بالای 15 سال در شهرستان مبارکه کارت هوشمند ملی صادر شده است.
وی با بیان اینکه این شهرستان باید برای 115 هزار نفر کارت ملی صادر کند، اظهار کرد: حدود 6 هزار درخواست نیز ثبت و در حال انجام مراحل ثبت نام صدور کارت ملی هستند.
میرزایی با بیان اینکه هم اینک روزانه امکان ثبت نام حدود 150 نفر برای کارت ملی هوشمند در این شهرستان وجود دارد گفت: هم اکنون زمان نام نویسی تا دریافت کارت‌های هوشمند ملی به 40 روز افزایش یافته است.
این مسئول بیان کرد: هم اکنون پیش ثبت نام صدور کارت هوشمند ملی در مرکز اداره پست، دفاتر پیشخوان و کافی نت های شهرستان مبارکه در حال انجام است.
میرزایی اضافه کرد: افراد همچنین می توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا از طریق سامانه اینترنتی www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام برای صدور و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
وی ادامه داد: در مرحله ثبت نام از فرد اثر انگشت و عکس زنده گرفته می شود، شناسنامه متقاضی اسکن خواهد شد و نام فرد، جزء افراد متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی ثبت می شود.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان مبارکه گفت: از مزایای اصلی کارت ملی هوشمند نسبت به کارت ملی کاغذی امنیت بالای آن چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ دیجیتالی است و می توان اطلاعات محرمانه تری را با ضریب اطمینان بالا بر روی کارت ملی هوشمند نگهداری کرد.
شهرستان مبارکه با جمعیتی افزون بر 150 هزار نفر در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.