به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' قاسم باقریان ' در خطبه‌ های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه باید قدردان حضور مردم در صحنه و مراقب توطئه دشمنان باشیم، تصریح کرد: دشمن با حضور مردم یک بار دیگر سیلی محکمی خورد و به همین خاطر می خواهد پس از انتخابات طرح های تفرقه افکن خود را اجرا کند.
وی افزود: دشمن ادعا می کند عده ای از مردم به حجاب رای دادند و عده ای به بی حجابی که اینها تحلیل های زشت و ناروای دشمنانی است که به دنبال تضعیف نظام هستند.
وی با بیان اینکه حضور مردم یعنی رای به اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه است، افزود: به فرموده رهبری فردای انتخابات روز جشن مردم ایران اسلامی است.
خطیب نماز جمعه زرین شهر بااشاره به اینکه اکنون انتخابات تمام شده و نوبت عملی شدن وعده های مسئولان است، افزود: دلخوری های زمان انتخابات و نکات منفی و آسیب های انتخابات و بداخلاقی های آن باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود زیرا اگر این مسائل بدون طی شدن مسیر قانونی در جامعه مطرح شود، خواست دشمن عملی شده است.
وی تاکید کرد: به لطف خدا و رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی، امروز انتخابات اساس قدرت نظام جمهوری اسلامی شده است و باید از این قدرت با تمام وجود محافظت نمود و نگذاشت وعده ها فراموش شود.
حجت الاسلام باقریان تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا در روزهایی که بزرگترین حماسه دموکراسی وآزادی دنیا در ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد به کشوری سفر می کند که آرزوی مردم آن کشور دخالت در سرنوشت خود است
وی با بیان اینکه در این کشور، یک طائفه برای کل کشور تصمیم گیری می کند و سرمایه های کلان آن کشور را براحتی به حلقوم دشمنان اسلام می ریزد، افزود: آمریکا برای تحقق وعده های مالی خود باید قراردادهای کلان اقتصادی با عربستان منعقد کند و از طریق دوشیدن یک ملت، یک سوم نیازهای مالی خود را تأمین کند و به اختلاف شیعه وسنی دامن بزند .
امام جمعه زرین شهر همچنین با اشاره به حوادث بحرین اظهار کرد: مردم بحرین بدون دست بردن به سلاح، خواستار تعیین سرنوشت خود به دست خود هستند اما رژیم پلید آل خلیفه در سکوت و چراغ سبز نهادهای بین المللی براحتی به مردم بحرین و به خانه مرجع تقلید آن کشور حمله می کند و افراد را به خاک وخون می کشد.
زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.