به گزارش ایرنا، سیامک سلیمانی روز جمعه پس انداختن آرای به صندوق شعبه حسینیه محله عیسی آباد شهر کمیجان افزود: حضور معنادار مردمی در پای صندوق های رای مصداقی از بلوغ سیاسی و دشمن شناسی است.
وی اظهار کرد: هر رای که به صندوق انداخته می شود افتخار نظام است و تقویت سرمایه اجتماعی و وزن نظام اسلامی را در درون و فرای مرزها با خود دارد.
فرماندار کمیجان خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه در انتخابات تکلیف و وظیفه همگانی است و می طلبد همگان بر این امر واقف و در انجام این تکلیف ملی کوشا باشند.
سلیمانی ادامه داد: 48 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و 60 شعبه اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت ماه همزمان با رقابت بزرگ سیاسی کشور آرا مردم را جمع آوری می کنند.
وی با تاکید بر این امر که از مجموع صندوق های موجود در شهرستان 26 شعبه سیار و 34 شعبه ثابت است، بیان کرد: در کمیجان شعبه اخذ رای الکترونیکی وجود ندارد اما تمامی شعب در کمیجان به صورت آنلاین و به صورت مستمر فعالیت خود را انجام می دهند.
سلیمانی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات یک هزار و 400 نفر در کمیجان دست اندرکاران امور اجرایی، نظارتی، امنیتی و بازرسی هستند.
فرماندار کمیجان عنوان کرد: 228 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان با یکدیگر برای تصاحب 186 کرسی شورا در شهر و روستاهای شهرستان رقابت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: یکهزار و 450 نفر رای اولی نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان کمیجان وجود دارد که می توانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.
شهرستان کمیجان با جمعیت 39 هزار نفری در فاصله 96 کیلومتری مرکز استان مرکزی واقع شده است.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.