سید حسینعلی موسوی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 97 شعبه اخذ رای شامل 28 شعبه ثابت شهری، 56 شعبه ثابت روستایی و 13 شعبه سیار روستایی برای رای گیری از مردم این شهرستان پیش بینی شده است.
وی افزود: 2 هزار و 150 نفر برگزاری انتخابات شامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، انتظامی و سایر عوامل و دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.
فرماندار دهلران از پیش بینی مشارکت بیش از 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.
موسوی حضور و مشارکت آگاهانه مردم در پای صندوق های رای را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مردم دهلران مثل همیشه با حضور خود بار دیگر حماسه ای بزرگ و ملی در پای صندوق های رای خلق خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، مردم شهرستان مرزی دهلران از دقایق آغاز رای گیری شناسنامه و کارت ملی در دست با شور و نشاط در شعب اخذ رای حضور یافته و آماده اند تا حماسه ای ماندگار در عرصه انتخابات برای نظام اسلامی خلق کنند.
در مجموع برای شورای اسلامی شهر دهلران 37 نفر، موسیان 17 نفر، پهله 16 نفر و شهر میمه 15 نفر در عرصه رقابت حضور دارند که از مجموع 85 نفر 15 نفر زن و 70 نفر مرد هستند.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، شهرستان دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام 67 هزار نفر جمعیت دارد که در چهار شهر و 64 روستا سکونت دارند اما انتخابات شوراهای اسلامی در 53 روستای این شهرستان که واجد شرایط هستند، برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور در حال برگزاری است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.