به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی که صبح روز جمعه برای شرکت در انتخابات در شعبه اخذ رای شماره 59 در مسجد امام حسن عسکری (ع) دزفول حضور یافته بود در جمع خبرنگاران افزود:برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط در ابعاد داخلی و خارجی اثر گذار است و دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی به دنبال دارد.
وی افزود:در شرایطی که دشمنان انتخابات امروز را لحظه به لحظه رصد می کنند این حضور و حماسه ، در تقویت امنیت ، ثبات و اقتدار نظام اسلامی اثر گذار است.
امام جمعه دزفول در ادامه با تجلیل از استقبال پرشور مردم ایران از انتخابات از نخستین ساعات زمان رای گیری تاکنون گفت:مردم ایران اسلامی اینبار نیز با حضور با نشاط ، حماسه آفرینی کردند.
حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات پرشورتر باشد موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد گفت:مردم ایران اینبار نیز به دنیا ثابت خواهند کرد ایران اسلامی دارای ملتی سرزنده ، همیشه در صحنه و با نشاط است.
وی همه اقشار مردم دزفول را به شرکت در این انتخابات سرنوشت ساز دعوت کرد و گفت:
مردم با شرکت در این انتخابات در مدیریت کلان کشور که انتخاب رئیس جمهوری است مشارکت داشته و در مدیریت شهر و روستای محل سکونت خود با رای به افراد اصلح تاثیر گذار خواهند بود.
به دلیل حضور پر شور مردم در شعبه اخذ رای در مسجد امام حسن عسکری(ع) دزفول امام جمعه دزفول برای انداختن رای خود به صندوق ناچار در صف ایستاد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح روز جمعه در سراسر کشور آغاز شده است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.