به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد ، افزود: ممکن است در نحوه عملکرد برخی حوزه های رای گیری نقد هایی باشد، اما سلامت انتخابات مورد تایید است.
وی ادامه داد: اگر تخلفی هم در جایی رخ داده باشد، به آن رسیدگی خواهد شد.
امام جمعه شاهرود به پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب در تقدیر از مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: پیروز اصلی انتخابات مردمی هستند که مشارکت 73 درصدی را رقم زدند.
امینی گفت: در برخی از شهرها مردم بیش از یک ساعت در صف های رای گیری انتظار کشیدند که رهبر معظم انقلاب از صبر این گروه از مردم هم تقدیر کردند.
امام جمعه شهرود با بیان این که منتخب مردم ، رییس جمهور همه است ، گفت: باید به او کمک شود تا بتواند وعده ها را انجام دهد و مشکلات مردم را برطرف نماید.
وی گفت: بیشتر وعده های نامزدهای انتخابات اقتصادی بودند، پس ضروری است دولتی چابک، پرنشاط و با صلابت شکل گیرد تا بتواند این مشکلات را رسیدگی کند.
خطیب جمعه شاهرود به نشست چند روز گذشته ریاض با حضور رییس جمهور آمریکا هم اشاره کرد و گفت: عربستان با حضور آمریکا و صهیونیسم ائتلاف شومی را تشکیل می دهد تا ایران هراسی را گسترش داده و بر علیه مقاومت و ملت های مسلمان اقدام کرده و امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند.
وی گفت: زمانی شرق و غرب به کمک ارتجاع منطقه به ستیز علیه جمهوری اسلامی اقدام کردند اما کاری از پیش نبردند، این در حالی است که امروز مردم ایران تجربه های گرانقدری را به دست آورده و به موفقیت های بزرگی دست یافته و قدرتمند شده اند.
امام جمعه شاهرود با بیان این این که این ائتلاف برای خالی کردن جیب مردم مسلمان منطقه تشکیل شد، افزود: رها کردن اسراییل و معرفی ایران به عنوان دشمن ، کار درستی نبوده و فقط به سود صهیونیست هاست.
وی به حمله نظامیان آل خلیفه به محل سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم و کشته و زخمی شدن گروهی از مردم بحرین در برابر دیدگان جهانیان هم اشاره کرد و گفت: آن ها که دم از حقوق بشر می زنند ، این جنایت آشکار را نمی بینند .
امام جمعه شاهرود به فرا رسیدن ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت: مسجدها باید محور برنامه های دینی و فرهنگی باشند، بنابر این، امنای مسجد ها نیز باید برای برگزاری این برنامه های همکار کنند.
خطیب جمعه شاهرود به رحلت حجت الاسلام شیخ جعفر اشرفی یکی از علمای بزرگ شاهرود هم اشاره کرد و گفت: این شخصیت بزرگ سال ها برای تبلیغ دین در منطقه تلاش کرده است.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.