به گزارش ایرنا، مردم شهرستان مبارکه با گذشت چند ساعت ازانتخابات همچنان پرشور و گسترده پای صندوق های اخذ رای این شهرستان حضور دارند و آرای خود را به صندوق می اندازند.
برخی مردم مبارکه ساعت هشت صبح امروز و همزمان با نخستین دقایق رای ‌گیری در حوزه‌های اخذ رای حاضر شدند و نام کاندیداهایی مورد نظر خود را به صندوق اخذ رای انداختند اما با گذشت چند ساعت و نزدیک شدن به ظهر، استقبال مردم مبارکه از انتخابات افزایش یافت و درساعات پیش از اذان ظهر، صف‌های طولانی اخذ رای در مبارکه تشکیل شد.
مردم شهرستان مبارکه درنخستین ساعات رای گیری دراین شهرستان با حضور در پای صندوق‌های رای استقبال پرشوری از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به عمل آوردند.
هزاران نفر از مردم این شهرستان نیز پیش از اقامه نماز جمعه راهی حوزه‌های اخذ رای شده و نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کردند.
در شهرستان مبارکه از صبح امروز صف‌های طولانی اخذ رای تشکیل شده و خانواده‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان شرکت کردند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه هم در دقایق آغازین شروع رای گیری صبح امروز( جمعه) با حضور در فرمانداری شهرستان و شعب انتخاباتی از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.
زهرا سعیدی درحاشیه این بازدید، درجمع خبرنگاران افزود: مردم از دقایق اولیه پای صندوق های رای حاضر شده اند و در برخی حوزه ها باید مدت زیادی در صف و زیر تابش آفتاب منتظر بمانند.
وی گفت: باید قدر این مردم را بدانیم و کسانی که با رای آنها پیروز می شوند، باید بیش از پیش قدرشناس این مردم وفادار و رأی آنها باشند.
101 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط در شرکت انتخابات هستند و بیش از سه هزار و دویست نفر رأی اولی در انتخابات شرکت می ‌کنند.
415 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد 225 نفر در حوزه شهری و 190 نفر در حوزه روستایی، از 6 شهر و 24 روستا هستند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان ‌دوره‌ای مجلس 29 اردیبهشت برگزار می‌ شود.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.