به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: دشمن هرگز از فکر توطئه بر علیه نظام اسلامی دست بر نمی دارد و در پی فرصت است لذا باید مراقب بود زمینه برای او فراهم نشود.
وی با بیان این که حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای توطئه دشمنان را خنثی می کند تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری باعث تقویت نظام و سرشکستگی دشمنان می شود.
خطیب جمعه اردستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری آمریکا به عربستان و منطقه افزود: برخی احتمال می دهند این سفر توطئه ای بر علیه ایران باشد.
دهشیری گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) جواب مقتدرانه و قاطع به این توطئه های دشمنان و سخنان وزیر دفاع بی تجربه عربستان دادند که فکر تجاوز به ایران را نداشته باشد.
امام جمعه اردستان با اشاره به دیدار معلمان و فرهیختگان فرهنگی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بحث حفظ امنیت کشور و رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی از دغدغه های ایشان است که باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.
وی به روز مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) وظیفه حفظ امنیت کشور را برعهده دارند که با عنایت الهی و حضرت مهدی (عج) توانسته اند از این وظیفه خطیر سربلند بیرون آیند.
دهشیری با بیان این که نباید در تبلیغات انتخابات سخنانی مطرح شود که موجب تحریک اقوام مختلف کشور شود تصریح کرد: حفظ امنیت موجود وظیفه همه قشرهای کشور است.
وی خطاب به کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان گفت: از مدار قانون خارج نشوید، از توانایی خود بگویید، دیگران را تخریب نکنید، وعده تو خالی نداده و هرچه نتیجه انتخابات بود بپذیرید.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.