به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) ، افزود: شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی است.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات افزود: معظم له فرمودند دشمنان نظام اسلامی چشم به این انتخابات دوخته‌ اند و هر کسی با هر سلیقه و تفکری کشور را دوست دارد باید در این رویداد بزرگ سیاسی شرکت کند.
امام جمعه نایین اظهارکرد: رهبری نظام بر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید دارند و همه ما باید با پیروی از منویات معظم له ، حضور باشکوه خود را در انتخابات به رخ دشمنان بکشیم.
وی اظهار کرد: مردم بر اساس معیارهای الهی و دینی باید افراد اصلح و صادق را انتخاب کنند زیرا در قبال انتخاب خود در پیشگاه خداوند مسئول هستند.
امام جمعه نایین اضافه کرد: فرد منتخب مردم باید از جان و دل به کشور و مشکلات مردم رسیدگی کند تا دست دشمنان رااز کشور کوتاه و ارزش های اسلام را حفظ کند.
سجادی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) بیان کرد: خداوند متعال رزق و روزی بندگانش را در سایه وجود حضرت ولی عصر (عج) فراهم می کند و تمام موجودات به احترام وجود ایشان مورد عنایت خداوند متعال قرار می گیرد.
امام جمعه نایین امنیت کشور را مرهون تلاش و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج)، ارتش و سپاه و دیگر نیروهای مسلح دانست و گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بیداری و آگاهی نیروهای گمنام، همه تحرکات دشمنان نظام در سراسر مرزهای کشورمان که یک نقطه کور هم وجود ندارد، زیر نظر قرار دارد و کوچکترین حرکت آنان مورد هدف قرار خواهد گرفت.
وی بااشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران، افزود: خوشبختانه ایران به جایگاهی رسیده که با ساخت هر قطعه و افتتاح هر خط تولید، مشت محکمی به دهان دشمنان و آمریکا خورده می شود.
حجت الاسلام سجادی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان باید به سمت مکتب، ارزش ها و دین حرکت کنند و این امر به یقین به طور کامل به نفع این افراد است.
ت 7136 / 2093 ** خبرنگار: حسین فرزانیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.