به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار کرد: بخش مهمی از امنیت کشور را مدیون سربازان گمنام و خوش نام امام زمان (عج) هستیم و چه بسیار از توطئه های دشمن را این عزیزان کشف و خنثی کرده اند که اگر خدای نکرده این توطئه ها خنثی نمی شد معلوم نبود چه مصیبتی بر کشور وارد می شد و بر مظلومیت این عزیزان همین بس که گمنام هستند.
وی افزود: امروز صیانت از منافع ملی و ارزش های مقدس نظام، حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملی ایران، مقابله با باندها و گروه های سازمان یافته و جریانهای سود جو و انحرافی اخلاقی، فرقه ای و کمک به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد سالم و کاهش آثار تحریم اقتصادی از مهمترین خدمت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
امام جمعه ابهر تصریح کرد: ضریب های امنیتی در کشور نشان می دهند وجود یک امنیت بالا در پهنه جغرافیای جمهوری اسلامی ایران است که این امنیت را در مقابل کشورهای همسایه بی نظیر و بی بدیل ساخته است و آنچه که سبب شد بر همه تهدیدات پیروز شویم، ایمان و توکلی بود که نیروهای امنیتی بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) داشته اند.
وی با اشاره به حادثه تلخ و جانگداز معدن آزاد شهر گرگان، بیان کرد: باید به قشر کارگر بویژه کارگران معدن که مظلومانه و بی ادعا در سخت ترین شرایط مشغول به کار هستند توجه بیشتری شود.
رحیمی خاطر نشان کرد: مجموعه کارگری کشور در سخت‏ ترین ‏شرایط و در مشکل ‏ترین مراحل با نظام اسلامی همراهی و سختی ‏ها را تحمل و به کشور خدمت کرده‏ اند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، یاد آور شد: کسی که در انتخابات رای بیاورد باید از روز اول، همت خود را به موضوع اشتغال بگمارد و جایز نیست که مساله اشتغال را به تاخیر بیندازند و یا در مورد آن سستی کنند.
امام جمعه ابهر ابراز کرد: نکات و توصیه‏هایی که رهبر معظم انقلاب در این‏ رابطه داشتند نشان از آن دارد که کارگران به‏ عنوان یک قشر زحمت ‏کش و مهم جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.
به گزارش ایرنا، امروز در مقابل ورودی مصلای نماز جمعه، مانور آموزشی سامانه الکترونیکی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری با هدف آشنایی مردم با این شیوه رای گیری، برگزار شد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.