به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه سیرجان افزود: رفع سایه خطرات از ملت ایران با حضور گسترده آنان در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات بوده است.
وی بیان کرد: دشمنان مستکبر طی 38 سال گذشته از حضور مردم در صحنه می ترسیدند و توطئه هم دارند در وقت انتخابات این حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند لذا وفاق ملی است که مردم همیشه رقم می زنند.
وی همبستگی را موجب شکست دشمنان عنوان کرد و گفت: قدرت های مستکبر هیچگاه از منافع خود در منطقه نمی گذرند و می دانند اسلام و نظام اسلامی قدرتی است که با زورگویی ها و ظلم آنها مقابله دارد و همین امر موجب توطئه ها و نقشه ها علیه این نظام و مردم ما شده است.
امام جمعه سیرجان بر توجه مردم به انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: انتخاب اصلح وظیفه شرعی و قانونی است که نامزد اصلح باید امور خود و برنامه هایش را با دیدگاه رهبری مطابقت دهد و هدفش رسیدن به خدمت باشد نه قدرت و در پیشرفت کشور و ملت ایران روحیه کار به صورت جهادی داشته باشد و از تخریب رقیب و دیگران پرهیز کند.
وی با تاکید به مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: نگاه به درون و عزم جدی بر توان تولیدات داخل، اقتصاد را شکوفا می کند و در این شکوفایی مشکل اشتغال که امروز گریبانگیر همه است، حل خواهد شد.
وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند که بصیرت و آگاهی خود را در مسیر انقلاب نشان دادند و امروز وظیفه مسئولان برنامه ریزی برای اشتغال و اعتلای زندگی جوانان است و این نیروی جوانی ضرورت دارد در تحصیل و تهذیب و ورزش و قرآن کریم حفظ شود.
حجت الاسلام حسینی به پیروزی های اخیر مردم و ارتش عراق در موصل اشاره و اضافه کرد: براساس اطلاعات به دست آمده به زودی موصل از شر داعش پاکسازی می شود و کسانی که تلاش بر حاکمیت تروریست ها در منطقه داشتند امروز پاسخگوی خون های انسان های بی گناه در سوریه و عراق باشند.
وی به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و امنیت به دست آمده و اقدامات این نیروها در موارد مختلف از جمله دستگیری ریگی در آسمان ایران را افتخارآفرین خواند.
امام جمعه سیرجان اظهار کرد: ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن با وجود چنین سربازان و اقتداری که در نیروهای مسلح است، همیشگی خواهد بود.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار: رسول محمدحسنی
7435/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.