به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای شهرک رضوی در اراک افزود: ما دو انتخابات مهم را پیش رو داریم که با حضور حداکثری و آگاهانه مردم پای صندوق های رای، دشمنان را ناامید خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: همه آحاد مردم را با هر سلیقه و نظری به حضور پر شور در پای صندوق های رای دعوت کرد و به یاری خدا بار دیگر ایران اسلامی در یک آزمایش دیگر سربلند و پیروز می شود.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: شهدا دین خود را به انقلاب با نثار خون پاکشان ادا کردند و استان مرکزی با اهدا هفت هزار شهید در این رویداد مهم نقش اثر گذاری داشته است.
سرتیپ فرجیان زاده اظهار کرد: همه مسلمانان جهان به امام راحل مدیون هستند چرا که ایشان توانست بعد از 14 قرن نظام اسلامی را احیا و اسلام را بار دیگر زنده کند.
وی گفت: امنیت و عزت امروز نتیجه جان برکفی رزمندگان و مجاهدان اسلام وانقلاب است.
وی افزود: شهدای ایران اسلامی برای مردم لبنان، حزب الله ، مردم سوریه و عراق الگو شده اند و آنان توانسته اند در مقابل داعش جلاد بدتر از مغول و رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: باید قدر این ملت شجاع، باایمان و همواره در صحنه را بدانیم و مسئولان بدانند، مسئولیت چه ملت با عظمتی را برعهده دارند.
وی تاکید کرد: امروز بایستی قدر رهبر فرزانه انقلاب را بدانیم و قدرشناس رهبری باشیم که با تمام قوا از میراث گران بهای امام راحل شجاعانه پاسداری می کند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان امروز تمام توان خود را در نبرد اقتصادی بسیج کرده اند و باید با تکیه بر توان داخلی، اقتصاد ملی و اشتغال حرکت کرد.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.