به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده روز شنبه در سمینار ائمه جمعه استان خوزستان در حسینه ثارالله آبادان، افزود:رهبر انقلاب اسلامی نگاه اعتقادی به حضور حداکثری مردم و نقش آنها در انتخابات دارد، لذا ایشان به جمهوریت نگاه خاصی دارند.
وی اظهار داشت:حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله راهمپیمایی ها و انتخابات مختلف، برای کشور و جامعه تولید قدرت نرم می کند.
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:مجریان باید شرایطی فراهم کنند تا آنانی که شرایط رای دادن را دارند به راحتی و سهولت پای صندوق های رای بیایند.
حجت الاسلام علیزاده با حساس خواندن انتخابات پیش رو در ایران تصریح کرد:در بحث امنیت و سلامت انتخابات دوست و دشمن نگاهشان به انتخابات ایران است، بخصوص در این زمان که از حساسیت ویژه ای برخوردار است لذا همه ما باید تلاش کنیم انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در نهایت امنیت شکل بگیرد.
وی افزود:البته با نظارت ها و با سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است قطعا جایی برای اشکال و ایراد و یا تقلب باقی نمی ماند.
حجت الاسلام علی زاده اظهار داشت:انتخابات اصلح بسیار مهم است و مردم باید با شناخت ضرورت ها و نیازهای جامعه پای صندوق رای بروند.
وی افزود:امروز در کشور ما مشکلات معیشتی و اقتصادی رکود زیادی دارد و باید کسانی را انتخاب کنند تا راهکاریی برای رفع این مشکلات داشته باشند.
***
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این سمینار گفت:دو انتخابات بسیار مهم پیش رو داریم که انشالله مردم کشور بخصوص خوزستانی ها در این انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت.
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری افزود:حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود و این مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
وی افزود:در دولت جمهوری اسلامی حتی یک رای نیز به عنوان تقویت نظام به شمار می رود و یکی از واجبات می باشد.
آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت:اکنون که دشمنان جمهوری اسلامی عقل و فکرشان دچار مشکل شده است باید در تقابل با آنها خودمان را برای اثبات نظام نشان دهیم .
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت نظام را در پی دارد و امیدواریم در روز انتخابات با انتخاب فردی اصلح جواب دندان شکنی به دشمنان بدهند.
وی افزود:انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری بالاترین دغدغه رهبر انقلاب است تا مسائل اشتغالزایی و اقتصادی کشور بهبود یابد.
آیت الله جزایری گفت:رئیس جمهوری منتخب مردم باید تیم قوی به لحاظ اقتصادی، اشتغال و فرهنگی تشکیل دهد زیرا نیاز جامعه در این سه بخش می باشد.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.