به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شفیع زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: متاسفانه برخی از کاندیداها وعده هایی می دهند که بعد از انتخاب شدنشان، امکان پاسخگویی به آن وعده ها را ندارند و موجبات شرمندگی و تمسخر را فراهم می آورند.
وی با تاکید بر این موضوع که حضور همگان در انتخابات حفظ نظام ، امنیت و عزت ملی را به همراه دارد، از مردم خواست تا کسانی را برگزینند که پاسخگوی مطالبات آنان باشند .
خطیب جمعه رشت با بیان اینکه شاه بیت مطالبات مردم مسائل اقتصادی است، گفت: نظام ما نظامی فرهنگی - دینی است و نباید کاندیداها در ارائه برنامه ها و مناظره ها از مسایل فرهنگی - اجتماعی غافل شوند.
حجت الاسلام شفیع زاده بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنان تاکید کرد و افزود: مبادا در این عرصه ، اعتماد عمومی خدشه دار و بین مردم یأس آفرینی شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش ، حادثه پیش آمده برای معدن کاران استان گلستان را دلخراش توصیف کرد و گفت: جان مردم بسیار ارزشمند است و کارفرمایان بخش های دولتی و خصوصی، باید اول ایمنی را مورد توجه قرار داده و سپس به کار اهمیت دهند.
وی همچنین به شهادت مرزبانان غیور کشورمان در مرزهای شرقی اشاره کرد و گفت: اگرچه شهادت این دلاورمردان موجب بروز غمی سنگین بر دل مردم شد، اما دشمنان بدانند خون این شهیدان پایه های نظام را محکم تر می کند.
خطیب جمعه رشت به در پیش بودن عید نیمه شعبان و هفته هلال احمر و پاسداشت تلاش های سربازان گمنان امام زمان اشاره و بیان کرد: بخش عمده امنیت داخل و خارج از کشور ، مبارزه با جرایم امنیتی و ترور ، مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی و ... از مهمترین فعالیت های سربازان گمنام امام زمان (عج )است که بازگو نمی شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
خبرنگار:مرضیه ضامن**انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.