به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: این نتخاب که از سوی سازمان ملل در این هفته انجام شد که ناشی از بی تدبیری و مدیریت غلط سازمان ملل است.
وی بیان کرد: در کشوری که زنان جایگاهی ندارند چطور سران این کشور از حقوق زمان قادر به حمایت هستند که این چنین انتخابی از سوی سازمان ملل محکوم و غیر قابل پذیرش است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون، منع صدور مجوز رانندگی برای بانوان، استقلال نداشتن زنان و ممنوع بودن حضور بانوان به عنوان نامزد در انتخابات عربستان را از مصادیق بی توجهی دولت عربستان به حقوق زنان عنوان کرد و افزود: دولت عربستان در موضوعات مختلف حق و حقوق زنان کشور خود را ضایع می کند و انتخاب آن برای دفاع از حقوق این قشر در جامعه جهانی موضوع مسخره و ظالمانه است.
وی در ادامه به روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان از سرمایه های کشور هستند و باید آنها مورد اقبال و توجه مردم و مسئولان قرار گیرند و نباید جوانان با برخورد های غلط و اشتباه ترد شوند.
حجت الاسلام رشیدیان افزود: باید به جوانان بها دارد و بر اساس توانایی وظرفیتی که دارند در مسئولیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرند.
وی ادامه داد: سیره پیامبر اکرم ( ص ) توجه به جوانان بود که آن حضرت در مقاطع زمانی مسئولیت جنگ ها را بر عهده جوانان قرار داد و در دوران دفاع مقدس نیز میانگین سنی فرماندهان جنگ در رده سنی جوان قرار داشت.
امام جمعه تیران و کرون افزود: توانایی جوانان باید در کنار تجربه بزرگان استفاده شود و برخوردهای غلط منجر به خروج آنها از کشور نشود و در درون کشور از ظرفیت های آن ها بهره ببریم.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 2093 ** خبرنگار: مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.