به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمود آبادی روز یکشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بُرخوار، افزود: بیشتر مردم این شهرستان، ولایتمدار و تابع رهبری هستند اما شیفته جریان های سیاسی نیستند و انتظار دارند مسئولان استان برای محرومیت زدایی این شهرستان تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه برخوار از ظرفیت های مادی و معنوی خوبی برخودار است، افزود: مسئولان باید با استفاده از این ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه این شهرستان استفاده کنند.
امام جمعه برخوار، وجود شهرک صنعتی در این شهرستان را از دیگر ظرفیت های این شهرستان بیان کرد و گفت: مسئولان شهرستان باید با استفاده از این ظرفیت ها برای اشتغالزایی استفاده کنند.
حجت الاسلام محمود آبادی با اشاره به قدمت بسیار زیاد شهرستان برخوار، گفت: اما برخوار از سال 86 به شهرستان تبدیل شد و به همین دلیل تاکنون برخی دستگاهها و ادارات این شهرستان در مکان های استیجاری مستقر هستند که مسئولان استان باید برای برطرف شدن این مشکل برنامه ریزی کنند.
وی تلاش برای برطرف شدن مشکلات شهرک های صنعتی، توسعه شهرستان و الحاق آن به کمربندی شرق اصفهان، تسریع در ساخت ساختمان تامین اجتماعی در شهر دولت آباد و تخصیص اعتبار برای اجرای فاضلاب شهرستان را از مطالبات مردم این شهرستان از مسئولان استان بیان کرد.
در این مراسم که در فرمانداری بُرخوار برگزار شد، اسفندیار تاجمیری بعنوان فرماندار این شهرستان معرفی و از خدمات محمدرضا عبدانی قدردانی شد.
عبدانی پس از 35 سال خدمت، به افتخار بازنشستگی نائل شده است.
اسفندیار تاجیمری، پیش از این فرماندار شهرستان فریدن بود.
شهرستان بُرخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
م.ط/ 7153/ 2093 ** تنظیم کننده و انتشار: اصغر دواتگر

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.