به گزارش ایرنا رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: بر اساس دستور استاندار خوزستان در اولین روز از بازگشایی مدارس در منطقه خسرج بخش شاوور شهرستان شوش مبنی بر برچیدن مدارس کانتینری از سطح استان خوزستان دبیرستان سه کلاسه متوسطه دوره اول روستای احمد مولا یکی از مدارسی کانتینری این شهرستان ساخته شد.
وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 2 واحد آموزشی کانتینری دیگر نیز ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان شوش شده است افزود:کلنگ زنی یکی دیگر از مدارس کانتینری شهرستان شوش بزودی آغاز می شود.
وی گفت: اعتبار لازم برای یکی دیگر از مدارس تامین شده است که در آینده نزدیک شاهد اجرای عملیات ساخت آن خواهیم بود.
فرماندار شهرستان شوش گفت:با روند در پیش گرفته شده و با حمایت شخص استاندار خوزستان و تلاش مدیران شهرستان، شاهد برچیدن تمامی مدارس کانتینری از سطح شهرستان شوش تا پایان نیمه دوم سال آینده خواهیم بود.
وی گفت: از خیرین شهرستان شوش و کسانی که توانایی مالی دارند درخواست می شود تا در کنار کارهای انجام شده توسط دولت ، در جهت ساخت مدارس در مناطق محروم شهرستان همکاری کنند.
مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش نیز گفت: در روستاب احمد مولا مشکل فضای آموزشی وجود داشت که با پیگیری و همراهی اداره کل نوسازی مدارس و کمک خیرین مدرسه ساز ساخت این مدرسه آغاز شد.
وی گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 138 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و300 میلیون ریال شامل سه کلاس درس و یک دفتر ساخته شده است.
6068
خبرنگار و انتشار دهنده:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.