به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درخواست ساخت 2 باب مدرسه در شهرستان فراهان از سوی بنیاد برکت از وزیر آموزش و پرورش درخواست شد که مقام عالی وزارت نیز با این مهم موافقت کرد و در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در 2 سال گذشته 180 هکتار از اراضی کشاورزی محدوده شهر فرمهین به این شهر اضافه شده است و بر اساس برنامه ریزی ها تا چهار سال آینده جمعیت این شهر 15 هزار نفر اضافه می شود، پیش بینی فضای آموزشی مناسب برای این مناطق جزء اولویت ها بود.
نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از این مدارس در روستای فشک فراهان با جمعیتی بالغ بر 600 خانوار در دستور کار قرار گرفت که در اسرع وقت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی اضافه کرد: یکی از خیران شهرستان آشتیان نیز ساخت یک باب مدرسه را در این شهر آغاز کرده که برای تجهیز این واحد آموزشی نیازمند حمایت های مدیریت ارشد استان است.
حسینی، تکمیل اداره آموزش و پرورش شهرستان تفرش را نیز یکی از درخواست های مردم منطقه از وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: ساخت اداره آموزش و پرورش این شهرستان از سه سال پیش آغاز شده اما به دلیل محدودیت منابع به صورت نیمه کاره رها شده است.
وی در خصوص طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز گفت: این طرح باید با رویکرد خود اتکایی و کارآفرینی در جامعه عملیاتی شود.
نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای دستیابی به اهداف عالی در نظام اموزشی کشور، سازماندهی در مدیریت واحدهای مختلف وزارت آموزش و پرورش براساس الگوی واحد نیاز است.
شهرستان فراهان از توابع این استان بر اساس آخرین آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 دارای 30 هزار و 42 نفر جمعیت است.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.