به گزارش ایرنا، سیدابراهیم هاشمی روز یکشنبه در جمع بخشدار ، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و دهیاران افزود : دولت برای رفع مشکلات آب شرب مردم توجه ویژه دارد و به همین منظور این اعتبار را در راستای آبرسانی و حفر چاه های عمیق به منظور دسترسی مردم به آب شرب سالم در حوزه های روستایی و شهری این شهرستان اختصاص داده است.
وی همچنین با اشاره به نارضایتی برخی از کشاورزان عباس اباد نسبت حفر چاه آب شرب در این منطقه تصریح کرد : در خصوص تامین و توزیع آب شرب باید نگاه تخصصی اعمال شود و با انجام کارشناسی های فنی نگرانی های مردم در این زمینه کم شود.
هاشمی تاکید کرد : سازمان های مربوطه باید با کار کارشناسی در جهت رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.
بخشدار مرکزی عباس آباد نیز گفت که مسئولان در جهت تامین آب شرب منطقه با در نظر گرفتن ضوابط فنی و قانونی اقدام کنند و نباید در اجرای طرح تعللی صورت گیرد .
بهمن شرج پور افزود : از آنجایی که امور آب متولی تامین آب شرب شهروندان می باشد باید به اعتراض های کشاورزان منطقه با نگاه کارشناسی پاسخ داده شود.
رئیس امور آب و فاضلاب شهری عباس آباد نیز گفت : چاه های مربوط به تامین آب شرب در عمق 100 متری زمین حفر می شود و با آب های سطحی و کشاورزی فرق دارد.
مهرداد مقدس خو با بیان اینکه کشاورزان نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند، افزود : حفر چاه های عمیق برای تامین شرب با توجه به عمق زیاد هیچ مشکلی را برای کشاورزی منطقه ایجاد نمی کند.
وی گفت : با عنایت به صدور مجوز و روشنگری و شفاف سازی که در این زمینه صورت گرفته بتوانیم هر چه زودتر براساس اعتبارات تخصیصی در منطقه پلنگ کلا چاه آب شرب را حفر کنیم.
شهرستان گردشگرپذیر عباس آباد با جمعیتی دست کم 50 هزار نفر درغرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1602/

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.