حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت اله صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: سپاه پاسداران هیچ دخالت مصداقی در انتخابات ندارد و تنها مردم  را دعوت به حضور حداکثری در این رویداد سیاسی می‌کند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران هیچ‌گاه خود را هزینه فرد، جناح و یا حزبی نمی‌کند زیرا سپاه همواره خود  را فدایی انقلاب می‌دهند و در این راه هزینه می‌دهد نه این که سپاه با حمایت از فرد و یا جناحی بخواهد اقتدار خود را از دست بدهد.
صادقی با اشاره به این‌که سپاه سرباز ولایت و تابع رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: شایعاتی مبنی بر حمایت سپاه از نامزد خاص را به شدت تکذیب می‌کنیم و به هیچ عنوان این‌گونه نیست.
وی اضافه کرد: به طور قطع در خصوص این مسائل اگر گزارشی به دست ما برسد با خاطیان برخورد می‌شود و اگر فردی ادعایی دارد می تواند با ارائه مستندات  مساله را پیگیری کند.
وی با اشاره به این‌که سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است و طبق قانون اساسی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: سپاه بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: در ۴۱ سال انقلاب اسلامی که نزدیک به ۴۰ انتخابات را پشت سر گذاشته‌ایم، سپاه پاسداران مبرای از دخالت در انتخابات به صورت مصداقی بوده است.
وی تاکید کرد: به هیچ عنوان قبول نداریم که پاسداری، حوزه و یا پایگاه مقاومت بسیجی به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات شوند.
صادقی تاکید کرد: البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین ویژگی‌های یک نماینده انقلابی مانند کارآمد بودن، شجاع، انقلابی، ولایت مدار و همراه با مردم بودن بدون ذکر مصادیق در  دستور کار دارد.
وی اضافه کرد: همچنین این نهاد برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، با تامین امنیت روانی و آرامش انتخابات به دیگر نهادهای انقلاب اسلامی کمک می کند.

استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی 20 نماینده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.