به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری افزود: دادستانی به صورت ویژه و خارج از نوبت به جرائم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.
وی از تعیین اکیپ های ویژه قضایی در سراسر استان برای رصد امور انتخابات و برخورد با جرائم مرتبط با انتخابات خبر داد و گفت: فضای انتخابات در استان کرمان توسط قضات مجرب رصد می شود.
دادستان کرمان بیان کرد: برای مبارزه با جرائم مرتبط با انتخابات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت انتخابات و در راستای پیشگیری و مقابله آنی و قاطع با جرائمی که به سلامت انتخابات لطمه وارد می کند، اکیپ های قضایی ویژه ای تشکیل شده است.
وی گفت: اکیپ های ویژه قضایی به صورت شبانه روزی و به همراه ضابطان با حضور میدانی در محیط جامعه با متخلفان برخورد قانونی مقتضی می کنند.
سالاری خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی استان به همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی ضمن آمادگی لازم برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرائم احتمالی، اجازه هیچگونه ناامنی را به مجرمان نخواهد داد.
وی از تلاش های ماموران سختکوش انتظامی استان کرمان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، پاسداران و بسیجیان انقلابی سپاه پاسداران در تامین امنیت استان کرمان تشکر کرد و افزود: امیدواریم انتخابات آرام و پرشوری را شاهد و ناظر باشیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا (جمعه) 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.