به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری افزود: در تبلیغات سطح شهر شاهد برخی رفتارهای نابهنجار و نامناسب از سوی تعدادی از نامزدها و ستادهای انتخاباتی شورای شهر هستیم که در برخی موارد موجب آسیب رساندن به آثار باستانی و تاریخی نیز شده است.
وی خاطرنشان کرد: موجب تعجب است فردی که حتی به آثار تاریخی شهر هم رحم نکرده و روی آن پوستر چسپانده و از تابلوی راهنمایی و رانندگی و تیر چراغ برق و دیوار ساختمان مردم که حق الناس است هم دریغ نکرده چگونه احساس تکلیف برای تکفل امور شهر دارد!
وی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات توجیهی متعدد برای نامزدهای انتخاباتی و با وجود محل های پیش بینی شده برای نصب تبلیغات، باز شاخه درختان را می شکنند تا عکسشان را آویزان کنند غافل از اینکه شهروندان فهیم کرمانی پیش از آنکه به تبلیغات نامزدها توجه کنند رفتار آنان را مدنظر قرار می دهند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطر نشان کرد: اقداماتی از جمله تخریب اموال تاریخی و فرهنگی، تخریب و اتلاف اموال، تخریب وسایل و تاسیسات مورد استفاده عمومی و تخریب علائم راهنمایی و رانندگی از مصادیق مجرمانه است و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.