محمد رضا حبیبی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: پیام راهپیمایی امروز مردم این است که این مردم دفاع از نظام اسلامی را جدای از اعتقادات دینی خود نمی‌دانند.
وی ادامه داد: ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران متفاوت  از سایر نظام‌های کنونی دنیاست زیرا در این نظام اسلام و معارف آن هویت بخش جامعه است و ماهیت این نظام با اعتقادات دینی مردم گره خورده است.
رییس کل دادگستری اصفهان افزود: دشمن هر چه بیشتر به این مردم فشار بیاورد انسجام مردم بیشتر می شود کما اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی انسجام و وحدت بیشتری در آحاد جامعه ما بوجود آمد.
وی اضافه کرد: وقتی دشمن این سرباز رشید اسلام را اینگونه ناجوانمردانه ترور کرد مردم در دفاع از مکتب این شهید به میدان آمدند و امروز نیز در تداوم راه شهدا چنین حماسه بیبدیل خلق می‌شود.
حبیبی با بیان اینکه ۲۲ بهمن یوم الله بزرگی در تاریخ مردم ایران است، افزود: امروز در واقع ۲ یوم الله  بزرگ تاریخ انقلاب یعنی یوم الله ۲۲ بهمن و یوم الله چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی به هم گره خورده است و اوج وحدت و انسجام مردم ایران به رخ جهانیان کشیده شد.
وی ادامه داد: مردم ما هوشمند و هوشیار هستند و می‌دانند هرچه عقب بنشینند دشمن جلوتر خواهد آمد و با همین بینش و بصیرت در ۴۱ سال گذشته حضور داشته و خواهند داشت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.