به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار حسین الماسی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای عشایر روستای حصار بالا شهرستان ورامین گفت: بصیرت دینی و ولایت محوری چنان سیلی به گوش دشمن می زند که نتواند تشخیص دهد از کجا خورده است.

وی با اشاره به ولایتمداری و بصیرت مردم ایران افزود: در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش مردم با بصیرت و عاشقانه در این مراسم شرکت کردند.

مسئول گردان ویژه سایبری سپاه قدس ادامه داد: دشمن در این سال‌ها از طریق فضای مجازی تلاش کرده جوانان را از انقلاب مایوس کند اما توطئه های دشمنان به برکت رهبری معظم انقلاب و هوشیاری مردم و به ویژه جوانان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی با اشاره به موفقیت های نظام انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال اخیر گفت: رمز اساسی این نظام در طول این ۴۰ سال یکی ولایت فقیه که سکان این انقلاب را بدست گرفته و در مواقع خطر وارد عمل می شود و دیگری این مردم با بصیرت است و همچنین مدیران جهادی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که این نظام را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرده است.

سردار الماسی با اشاره به مجاهدت های سردار سلیمانی در سپاه قدس انقلاب اسلامی نیز گفت: در زمانی که ۱۱ از ۱۳ استان کشور سوریه در تصرف نیروهای داعش بود این فرمانده شجاع وارد عمل شد و کشور سوریه را چنگال داعش خارج کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران ۳۰۰ هزار شهید تقدیم این نظام اسلامی کرده افزود: مردم همواره در صحنه های حساس کشور حضوری پرشور داشتند و در انتخابات اسفندماه نیز مردم ضمن حضور باشکوه در پای صندوق های رای باید به افرادی رای دهند که دلسوز این نظام باشند.

به مناسبت دهه مبارک فجر و همچنین در آستانه چهلمین درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادواه شهدای عشایر روستای حصار بالا شهرستان ورامین برگزار شد.

این مراسم با حضور پرشور روستاییان و عشایر و همچنین مدیر امورعشایر استان تهران؛ امام جمعه شهرستان ورامین و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.