حجت الاسلام ابراهیم بحرانی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد ۹ دی شهرستان دیر افزود: ۹ دی تجلی وصل قدرت الهی بود که از آستین ملت قهرمان، بصیر و حاضر در صحنه ایران اسلامی بیرون آمد.

وی اضافه کرد: امسال بزرگداشت ۹ دی اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند و باید نشان دهیم که در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها و اتفاقاتی که موجب رنجش خاطر مردم می‌شود، محکم و استوار ایستاده‌ایم.

بحرانی، بصیرت افزایی نسل جوان را ضروری دانست و گفت: نسل جوان پرچمدار تمدن نوین اسلامی و در گام دوم انقلاب باید برای آنان بصیرت افزایی کنیم.

امام جمعه موقت شهر دیر اضافه کرد:  خطر اغتشاش‌های اخیر کمتر از فتنه سال ۸۸ نبود و دشمن قصد داشت از این فرصت برای براندازی نظام استفاده کند.

بحرانی ادامه داد: برنامه ۹ دی باید کیفی بخشی باشد و در برنامه از جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: دشمن برای براندازی نظام اسلامی از فرصت ها استفاده می‌کند اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمن بی نتیجه مانده‌است.

حجت الاسلام محمد بحرانی افزود: مردم برای نظام اسلامی پشتوانه خوبی هستند و تا امروز هم حمایت‌های خود را ثابت کرده‌اند.

وی گفت: مردم اگر می‌دانند که مسئولان پای کار هستند امیدوار می‌شوند و اگر بدانند مسئولان بی تفاوت شده‌اند مردم دلسرد می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر ادامه داد: در اغتشاش‌های اخیر در کشور بخاطر قیمت بنزین، با هدایت‌های مقام معظم رهبری مردم صف خود را از دشمنان و آشوبگران جدا کردند و حمایت خود را از نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: فتنه سال ۸۸ طراحی دشمنان اسلام بود تا به نظام اسلامی ضربه بزنند.

مصطفی فخرایی افزود: همیشه شور و حماسه مردم انقلابی که ثمره خون پاک شهدا است در صحنه‌ها یاری رسان انقلاب بوده‌است.

وی گفت: در حماسه ۹ دی مردم وفادار به انقلاب چون اساس نظام را در خطر دیدند، به صحنه آمدند و انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.