«محسن حاجی میرزایی» روز دوشنبه در دبیرستان دخترانه دوره اول «علی اکبر داور»  در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ضمن تبریک روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: امروز یک روز تاریخی و مهم برای ملت ایران است چرا که همه دانش آموزان و دانشجویان برای به ثمر رسیدن آن تلاش کردند.
وی به برخی مشکلات در ایران که توسط آمریکا تحمیل شده است، اشاره و تصریح کرد: سال گذشته شدید ترین تحریم ها از سوی آمریکا به ایران تحمیل شد که هدف آنها اعمال بیشترین فشار و درد به مردم و نابود کردن اقتصاد کشور است.
وی ادامه داد: هرچند اکنون در کشور درگیر جنگ نیستیم اما این جنگ اقتصادی به شدت سنگین تر است و آثار تلخی برای کشور به همراه دارد اما ملت ایران با مقاومت و اهتمام مسئولان این روزها سخت را پشت سر گذاشته ند.
وی اضافه کرد: می توان گفت این راهبرد و استراتژی با  حداکثر فشار به ملت ایران،  آمریکا را شکست خورده و ناموفق کرده است.
وزیر آموزش و پرورش همچنین به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ اشاره کرد و اظهار داشت: در سال اول انقلاب اسلامی لانه جاسوسی که جایگاهی که برای نابودی انقلاب بود توسط دانشجویان تسخیر شد. در رویدادها آن زمان مردم نشان دادند که زیر بار استکبار نمی روند و بصیرت را نشان دادند و اهمیتی که رهبر معظم انقلاب و امام راحل در راهبری این حرکت مقدس داشتند  یکی از نشانه های مثبت رویداد ١٣ آبان است.
وی خاطرنشان کرد: نفوذ آمریکا در ایران پایان یافت و آمریکا شکست خورد و در تهاجم یک سال اخیر نیز معتقدیم که آمریکا ناکام مانده است و قدرت و اقتدار ملی ایران ثابت شد، درست است که سختی های را متحمل شدیم اما قطعا از این مرحله هم پیروز عبور می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.