حمید گرمابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون بیانه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: اتحاد و همبستگی ملی محور اصلی همه فعالیتها برای نیل به اهداف مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیام راهبردی گام دوم انقلاب است.
وی ادامه داد: همچنین می بایست در فضای ملحم از اتحاد و همبستگی ملی، با تجزیه و تحلیل رخدادها و تحولات 40 سال اخیر نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف به منظور برطرف نمودن ضعفها و تقویت نقاط قوت اقدام کرد. به این ترتیب می توان ادامه راه انقلاب اسلامی را با قوت و صلابتی بیش از پیش پی گرفت.
این نماینده مجلس گفت: در سایه اتحاد و نظرداشت بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اتکا به ظرفیتهای قدرتمند داخلی، توان قشر جوانان و نیز تعامل موثر با کشورهای همسایه و دوست، جمهوری اسلامی ایران همچنان قادر است حضور و نقش موثری در عرصه جهانی و منطقه ای ایفا نماید.
وی همچنین به مهمترین نقطه ضعف در سالهای اخیر اشاره و بیان کرد: از مهمترین و اساسی ترین مشکلات ما طی 40 سال گذشته استفاده نکردن از تمام ظرفیت و توان تخصصی و مدیریتی داخل کشور بوده است. اگر از این توان بطور کامل استفاده شود می توان با نیرویی بیشتر و حداکثر توان داخلی توسعه کشور را رقم زد.
گرمابی افزود: ملت ایران در برهه های مختلف توان عبور از موقعیتهای سخت را داشته و این توان را به اشکال مختلف به نمایش گذاشته است. باید با استفاده از قدرت و توان ملی در راستای پیشرفت و توسعه ملی گام برداشت و این مهم در ادامه راه و با تلاش برای تحقق برنامه های تدوین شده صورت می گیرد.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانهای انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.