آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: تبیین بیانیه جامع رهبری انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب نیازمند زمان و فرصت بوده تا با شرح و بسط ، آثار مبارک آن مشهود شود.
وی افزود: علم، پژوهش و دانش آشکارترین وسیله عزت یک کشور است و هیچ ملت و کشوری با جهل و نادانی به جایی نرسیده است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: همه کشورهایی که هم اینک در حوزه اقتصاد، نظامی و دیگر بخش ها قدرت نمایی می کنند به مدد پژوهش، علم و فناوری به این مرحله رسیده اند
آیت الله طه محمدی خاطر نشان کرد: استعداد ملت ایران از تمامی ملت ها بالاتر است با این وجود چرا باید از نظر علمی عقب بمانیم و دشمنان تمامی بخش های را بر عهده و در اختیار بگیرند؛ این ذلت بار است.
وی ایران را کشوری پیشرفته از نظر علم و پژوهش دانست و افزود: تمامی پیشرفت ها در سایه تحریم و هشت سال جنگ تحمیلی با 40 کشور قدرتمند جهان به دست آمده است.
امام جمعه همدان افزود: هم اینک نیز دولت های قدرتمند شیطانی هر بار با بهانه ای برای جلوگیری از پیشرفت علمی تلاش و عنوان می کنند ایران نباید موشک داشته باشد این درخواست قلدرمابانه است.
آیت الله طه محمدی یادآوری کرد: در دوره ای برای تعمیر هواپیما مهندس نداشتیم اما هم اینک هواپیما، زیر دریایی و پهباد توسط جوانان این مرز بوم تولید می شود.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از رشد علمی این کشور نگران هستند و به وضوح می دانند که ایران دنبال دستیابی به بمب اتم نیست.
آیت الله طه محمدی تصریح کرد: عده اندکی افراد تنبل و سست با دریافت مدارک قلابی دنبال کسب فرصت های شغلی هستند که باید جلوی آنها گرفته شود.
وی بیان کرد: 10 حوزه علمیه آقایان و 9 حوزه خواهرانددر همدان فعال است با این وجود تاسیس حوزه علمیه برای خواهران بیشتر نیاز است چرا که 80 درصد تربیت فرزندان بر عهده مادران است
امام جمعه همدان حضرت زهرا(س) را الگوی جهان دانست و گفت: نباید مردم تنها دنبال گریه کردن در زمان شهادت و شادی در تولد این شخصیت باشند بلکه باید زندگی فاطمه زهرا (س) و نحوه تربیت فرزندان را الگو قرار دهند.
آیت الله طه محمدی بیان کرد: گرایش فرزندان به سمت بی حجابی، بی نمازی، پیوستن به منافقان کوردل و گروهک موسوم به داعش برای یک مسلمان با وجود الگویی همچون حضرت زهرا (س) ننگ و عار است.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.