به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر عج قزوین،حجت الاسلام علی معبودی روز شنبه در مراسم نشست بصیرتی به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تبریک دهه مبارک فجر افزود: امام راحل از نظر ظاهری دست خالی و بدون تجهیزات بود ولی با توکل به خداوند و ائمه اطهار مقابل رژیم تا دندان مسلح پیروز شد.
این مسئول به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زندگی زیر سایه ولایت فقیه، کسب استقلال، احیای هویت دینی و شخصیتی و اجرای قوانین دینی از اهداف اصلی انقلاب بود که در سایه این انقلاب محقق شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود: حکومت پهلوی حقیقتا رژیمی فاسد از نظر اقتصادی، اخلاقی، سیاسی و مالی بود و انقلاب اسلامی از ابتدا برای نابودی این رژیم فاسد و استبدادی شکل گرفت.
وی با بیان اینکه برخی به دنبال مثبت نشان دادن کارهای رژیم پهلوی هستند، گفت: 53 سال حکومت پهلوی چیزی جز ذلت و خواری برای کشور به دنبال نداشت و تغییر تاریخ شمسی، کشف حجاب، مقابله با دین و نابودی استقلال ایران از جمله دستاوردهای آن رژیم منحوس بود.
معبودی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون هر اندازه که به دین و آرمان های انقلاب اسلامی عمل کردیم؛ پیشرفت داشتیم، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی دسیسه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان به اهداف اصلی خود رسیده است و باید برای رسیدن به اهداف فرعی نیز تمام تلاش خود را به کار بست.
این مسئول ابراز کرد: مردم ثابت کرده اند که با وجود همه مشکلات، همیشه پای انقلاب هستند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن این موضوع را ثابت خواهند کردند.
6104
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.