به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود ترابی روز جمعه در ویژه برنامه ورود امام خمینی (ره) به میهن در گلزار شهدای شهرستان دامغان افزود: افتخار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دستاورد حرکت انقلابی امام راحل و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان سمنان اضافه کرد: قدرت ایمان و پیوند با خدا، قدرت عظیمی است که انقلاب شکوهمند اسلامی آن را در کشور تقویت کرد.
ترابی تصریح کرد: ما وارث خون شهدا هستیم و باید عظمت شهدا را گرامی داشته و راه اسلام و قرآن را پیش بگیریم.
وی افزود: امروز باید با شناخت کامل راه و هدف امام(ره) حرکت کنیم و بدانیم که طبق گفته امام راحل، آمریکا شیطان بزرگی است که نباید به این شیطان نزدیک شویم.
ترابی افزود: مقام معظم رهبری وجود با عظمتی است که همچون نعمت الهی در اختیار ملت ایران قرار دارد که باید شکرگزار این نعمت باشیم.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچون امام راحل اعتماد به آمریکا را صلاح نمی دانند پس دولتمردان ما باید گوش به فرمان رهبری باشند تا بتوانیم انقلاب با عظمت جمهوری اسلامی را با انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان سمنان تصریح کرد: در ایام دهه فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود تا ملت ایران از نعمت های بی شمار 40 ساله انقلاب بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، در ایام دهه فجر امسال تعداد 211 طرح دولتی با صرف اعتبار 360 میلیارد و 406 میلیون ریال در شهرستان دامغان افتتاح و آغاز می شود.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.