به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای سپاه در حادثه تروریستی زاهدان در مسجد مهدیه همدان اظهار داشت: دشمنان نظام در این 40 سال گذشته با وجود صرف هزینه های هنگفت و کشتار میلیون ها انسان بی گناه نتوانستند به هدف شوم خود برسند.
وی اضافه کرد: دشمن می دانست انقلاب اسلامی با بعثت 40 ساله همه ملت های تشنه حقیقت و آزادی خواه و نیز حاکمیت های دینی را به معنای واقعی بیدار می کند و بزرگترین شکست را به دشمن تحمیل کرد.
امام جمعه ملایر بیان کرد: امام راحل با خلق انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 عظمت اسلام و مسلمانان را به رخ دشمنان کشید و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت همین اقدام تاریخی به سرعت آرمان های امام راحل را ادامه می دهد.
وی گفت: شهدا مظهر قدرت و عزت هستند و راه امام راحل در آرمان های انقلاب اسلامی با دسیسه بچه تروریست های حاضر در منطقه متوقف نخواهد ماند.
حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: به شهادت رساندن چند جوان نشان از بزدلی دشمنانی است که سراسیمه دست به توطئه های بی اثر خود می زنند.
وی افزود: امروزه رهبر انقلاب سکان دار کشتی انقلاب اسلامی راه امام راحل را با سرعت ادامه می دهد و توطئه های دشمنان تاثیری در دستاوردهای موفق انقلاب ندارد.
آیین بزرگداشت شهدای سپاه در حادثه تروریستی زاهدان با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.
در این آیین مداحان اهل بیت به نوحه سرایی پرداختند.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی چهارشنبه گذشته به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.