آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم این خطه و به ویژه مراغه در مقابله با توطئه های دشمنان همیشه حضور پرشوری داشتند به گونه ای که مراغه یک هزار و 400 شهید را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم ولایت و پاسداشت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی کرده است.
وی به تهدیدات و نقشه های شوم آمریکا در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : مردم ایران از تهدیدات دشمنان نه تنها هراسی به خود راه نمی دهند بلکه با شوق و اشتیاق بیشتر در صحنه های راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس حضور پیدا می کنند و پاسخ دندان شکنانه ای به زیاده خواهی های دشمنان می دهند.
وی به مطالبات و برخی گلایه های مردمی از مسئولان نیز اشاره کرد و گفت : مسئولان باید پاسخگوی مشکلات و وضعیت معیشتی مردم باشند و با حل مشکلات آنها اجازه سو استفاده را به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ندهند.
آیت الله پور محمدی افزود : مردم ایران از هر جناح سیاسی، قومی، مذهبی، اقلیت دینی و فکری در طول تاریخ ثابت کردند که در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، پشتیبان اصل نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی ادامه داد : نمونه این حمایت را امروز به چشم خود می بینیم که مردم ایران با هر فکر وعقیده و جناح و اعتقادی که دارند در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و هم دل و یک صدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.
وی افزود : مردم ایران دوست دار اقتدار و سربلندی در جامعه جهانی و عدم وابستگی به بیگانگان هستند و این را در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند.
وی اضافه کرد: امروز نیز همه آحاد ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های اسلام، انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا تجدید عهد و میثاق کرده و آمادگی خود را برای دفاع از کیان نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی اعلام کردند.
یکی از ماداران شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حتی پیری و از پا افتادگی هم نتوانست خانه نشینم کند، آمدیم بگوییم تا زنده ایم پشتیبان ولایت و رهبری جمهوری اسلامی ایران هستیم و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود.
این مادر شهید مراغه ای افزود: آزادی و امنیت جامعه امروزمان را مدیون از خودگذشتگی های شهدایی هستیم که برای پاسداری از اسلام و ولایت فقیه جان خود را فدا کردند و دشمنان نظام و اسلام بدانند شعار همه مردم ایران این است ' تا زنده ایم رزمنده ایم '.
یکی از بسیجیان حاضر در این راهپیمایی که با کودک چند ماهه خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود در گفت و گو با ایرنا گفت : همه مردم ایران در مقابل توطئه ها و زیاده خواهی های کشورهای مخالف نظام و انقلاب ایستاده اند و رهبری و ولایت فقیه خود را تنها نمی گذارند.
یکی از دانش آموزان نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه علاوه بر آن که تو دهنی محکم به غرب و سران استکبار است، بلکه تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل است.
این نوجوان مراغه ای تاکید کرد: این راهپیمایی پیام‌ های مهمی از جمله تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب، اعلام دفاع و حمایت از ولایت فقیه و مسؤولان نظام، محکوم کردن توطئه‌های استکبار و اعلام آمادگی برای حضور گسترده و با دانش ما جوانان در عرصه های علمی و فرهنگی و افتخار آفرینی برای کشورمان است.
یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به ایرنا گفت:امروز همه مردم ایران لبیک گویان به فرمان رهبری در راهپیمایی شرکت کردند.
زهرا اسلامی از دیگر شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد پویایی، آگاهی و اتحاد ملی ایران است.
وی افزود:مردم بار دیگر، با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان خود حماسه دیگری آفریدند و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند
به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار شهرستان مراغه همگام و همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر آمادگی خود را در حفظ آرمان های امام راحل(ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اعلام و وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمای 22 بهمن مراغه در حالیکه پارچه نوشته هایی با عنوان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، خامنه ای رهبر، 22 بهمن یوم الله است در دست داشتند از ابتدای خیابان خواجه نصیر حرکت و مقابل میدان مصلی این شهر تجمع کردند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
گزارش : سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.