آیت الله حسن ممدوحی روز چهارشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یک سونامی و مانور بسیار قدرتمندی است که می تواند بسیاری از تهدیدات و نقشه های شوم دشمنان را از بین ببرد.
وی ادامه داد: این راهپیمایی علاوه بر کمک به آرمان فلسطین، باعث تامین امنیت و اقتدار کشور درصحنه های داخلی و بین المللی خواهد شد.
آیت الله ممدوحی افزود:همانگونه که انتخابات اخیرباعث عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ارائه پیام های مختلف به دشمنان شده است، راهپیمایی روز قدس نیز دراین شرایط حساس حاوی پیام های خاصی برای نظام بین الملل، تروریست های کوردل و دشمنان بشریت خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم باید با وحدت و همدلی دراین صحنه بزرگ سیاسی مشارکت کرده و به دشمنان اعلام کنند برای دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با تمام وجود در صحنه حاضر می باشند.
عضو سابق مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: اگر مردم خود در صحنه حضور داشته باشند دشمنان احساس ترس و ناامیدی می کنند و مردم باید با حضور گسترده، دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام را ناامید و دلسرد کنند.
آیت الله ممدوحی افزود: در هر کشوری که مردم و طیف های مختلف جامعه با همه همدل و متحد باشند تهدیدها نسبت به آن کشور بی تاثیر خواهد بود ولی اگر خدای ناکرده مردم متفرق و نسبت به آرمان های انقلاب و نظام بی تفاوت شوند، تهدیدات به سمت کشور روی می آورند.
با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.