به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه همه ملت است که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت داشته و حمایت خود را از انقلاب و انزجار شان از آمریکا و متحدان مزدورش را نشان دهند.
وی افزود: انقلاب اسلامی نظام طاغوت سالار را به نظام مردم سالار تبدیل کرد و وابستگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشورمان به بیگانگان را برای همیشه از بین برد و این مهمترین دستاورد انقلاب است.
امام جمعه موقت سروآباد اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران هویت از دست رفته خود را باز یافتند و تقویت روحی خود باوری و عزت نفس ملی در جامعه تقویت شد.
وی یادآور شد: در دوران رژیم طاغوت، ملت ایران در فقر و بدبختی بسر می بردند و از امکانات و خدمات حداقلی بی بهره بودند در حالیکه امروز به برکت انقلاب دورترین روستاها نیز از خدمات و امکانات خدماتیف درمانی و رفاهی روز بهره مند هستند.
ماموستا حسینی گفت: امروز ملت ایران استقلال و آزادی خود را مرهون انقلاب می داند و به عزت خود در جهان افتخار می کند از این رو در برابر دشمنان از انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی می کند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سروآباد نیز در سخنانی پیش از خطبه ها با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: استقلال سیاسی و اقتصادی مهمترین دستاورد انقلاب است.
سرهنگ جعفر غفاریان یادآور شد: در دهه فجر امسال چند پروژه عمرانی و خدماتی اجرا و تقدیم مردم انقلابی سروآباد شد که مهمترین آنها ساخت غسالخانه، خانه محرومین، منبع آب، اعزام گروه های پزشکی به منظور ارائه خدمات رایگان درمانی به روستاییان و کمک به ساخت و احداث مساجد است.
**
امام جمعه شهر هورامان تخت نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: وظیفه تک تک ملت ایران است که در دفاع از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در این راهپیمایی شرکت کنند.
ماموستا حامد مردوخی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه دشمنان از عزت و عظمت ایران در هراس هستند و بخاطر این قدرت مردمی نمی توانند در امور داخلی ما دخالت کنند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.