به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در نشست خبری در کمیجان افزود: بهره برداری از ساختمان اداری این شهرستان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای توسعه آبادانی و ارایه خدمات آسان به مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور درآیین 22 بهمن بار دیگر برگ زرینی در عملکرد 40 ساله انقلاب به یادگار می گذارند.
استاندار مرکزی گفت: هرچه از عمر باشکوه انقلاب اسلامی می گذرد خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم بیشتر آشکار می شود و میزان وفاداری مردم به نظام نیز افزایش می یابد.
آقازاده افزود: ساختمان شهرداری کمیجان با 25 میلیارد ریال اعتباردر سه طبقه در زیربنا و یک هزارو 200 مترمربع به بهره برداری رسید.
شهردار کمیجان گفت: ٢٥ میلیارد ریال برای ساختمان جدید شهرداری کمیجان هزینه شده است.
«محمود مرادی» افزود: از این میزان اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای سیستم شهر الکترونیک و زیرساخت ها صرف شده است.
در ششمین روز از ایام الله دهه فجر استاندار مرکزی با خانواده شهید «بهنام عزیزی قاسم پور» در کمیجان دیدار کرد.
حضور در گلزار شهدای میلاجرد، بهره برداری از مرکز معاینه فنی، شرکت تولید کاغذ زرنگار، مرحله دوم بلوک شرکت سینا طب، مجتمع اقامتی میلاجرد، سالن ورزشی، ساختمان شهرداری کمیجان و دیدار مردمی از جمله برنامه های استاندار مرکزی در ششمین روز از دهه فجر در شهرستان کمیجان است.
کمیجان از توابع استان مرکزی و دارای 39 هزار نفر جمعیت است که در 101 کیلومتری اراک واقع شده است.
6991/1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.