حجت‌الاسلام سیدرضی شکوری روز شنبه در آیین زنگ انقلاب که در دبیرستان شاهد تربیت دختران خوی برگزار شد، افزود: بر همین اساس انقلاب اسلامی بر پایه‌های «پشتیبانی مردمی» و «دینداری و ولایتمداری» استوار است. 
وی اضافه کرد: جوانان و دانش‌آموزان مومن و انقلابی همواره در قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پشتیبان نظام بوده‌اند و همین امر موجب تداوم نظام شده‌است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر حضور پرشور جوانان در صحنه‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: توجه به معنویت، حضور پرشور در صحنه‌های انقلاب اسلامی در دهه دوم انقلاب، دشمن‌شناسی و ندادن جمهوری اسلامی به دست دشمنان این نظام باید مدنظر دانش‌آموزان انقلابی و جوانان این نظام اسلامی قرار بگیرد.
در این آیین گروه‌های سرود انجمن ناشنوایان و دانش‌آموزان دختر دبیرستان تربیت خوی نیز اجرا داشتند و حاضران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند. 
جشن‌های ویژه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از امروز، ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز می‌شود و آثار آن را علاوه بر تلاش برای افزایش رفاه اجتماعی می‌توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم بررسی کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.