به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدا در امام زاده داود و شهدای گمنام این شهرستان افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.
وی اظهار داشت: خانواده هایی که شهید داده اند برای دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و عاشق رهبر معظم انقلاب و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.
وی با بیان اینکه باید همیشه و در همه حال قدردان خانواده های شهدا و ایثارگران بود، تصریح کرد: این خانواده ها، عزیزان و نور چشم های خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند تا دشمن نتواند به کشور، نظام و انقلاب تعدی و دست درازی کند.
شربیانی گفت: باید توجه داشت اگر ملتی در راه حفظ و تقویت دستاوردهای فرهنگی خود قدم نگذارد، قطعا با شکست سنگینی مواجه خواهد شد از این رو ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روز شهدا فرصتی مغتنم برای معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ شمار می‌ رود.
ویبا بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بر پایه همین مبانی و اصول است ادامه داد: شهادت بزرگ ترین افتخاری است که در نظام اسلامی همیشه به آن تاکید شده و از آن نیز به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند و گرانقدر یاد می شود.
در این آیین مزار شهدا غبارروبی، گلباران و عطر افشانی شد.
شهرستان عجب شیر در جریان انقلاب اسلامی 230 شهید گلگون کفن و 409 نفر جانباز سرافراز تقدیم کرده است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.