اسماعیل بایبوردی دوشنبه شب در جمع فعالان سیاسی اصلاح‌طلب آران‌وبیدگل افزود: اصل در برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بی‌طرفی کامل است، حضور همه گرایش‌ها در آن محترم بوده و افراد می‌توانند در رقابتی سالم خود را در برابر رای مردم بگذارند.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات بیان کرد: همه هدف نظام جمهوری اسلامی زمینه‌سازی جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات است چرا که با این حضور پرشور، به دنیا پیام می‌دهیم که تا آخر پای نظام خود ایستاده‌ایم.

فرماندار آران‌وبیدگل برنامه‌ریزی دشمن در شرایط کنونی را تحریم انتخابات برشمرد و تصریح کرد: کم‌هزینه‌ترین کار در کشور جهت چرخش نخبگان، انتخابات است و دولت دوازدهم همه تلاش خود را جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار خواهد بست.

وی تلاش دشمن جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس کنونی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن نظام ما در آستانه جشن ۴۰ سالگی بود که دیدیم توطئه آنها هم‌چون همیشه بی‌اثر ماند.

بایبوردی در ادامه مهم‌ترین برنامه فرمانداری آران‌وبیدگل را کاهش شکاف بین دولت و مردم عنوان کرد و افزود: چابک‌سازی اداری از دیگر اولویت‌ها در دوره جدید مدیریت این شهرستان بود که همچنان ادامه دارد.

وی همچنین گفت: همگان شاهد هستند که در دولت دوازدهم بیشترین تحریم‌ها از سوی آمریکا اعمال شد اما با عزم جدی و تمهیدهای صورت گرفته، فعالیت‌های عمرانی و توسعه محور در کشور استمرار یافت. 

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به افزایش پنج درصدی اعتبارهای تملک دارایی‌های آران‌وبیدگل نیز اظهارداشت: این در حالی است که در بیشتر نقاط شاهد کاهش اعتبار بودیم اما تلاش ما جهت تکمیل طرح‌های عمرانی در این شهرستان ادامه می‌یابد.

رییس مجمع اصلاح‌طلبان شهرستان آران‌وبیدگل هم در این نشست یادآور شد: مجموعه اصلاح‌طلبان در ۴۰ سال گذشته همواره در صف نخست دفاع از نظام و انقلاب بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

نصرت‌الله قربانی با انتقاد از حذف برخی افراد منتسب به اصلاح‌طلبان از فهرست اجرایی انتخابات در سال‌های گذشته تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت دوازدهم از همه سلیقه‌ها جهت برگزاری انتخاباتی پرشور استفاده کند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد و داوطلبان نامزدی از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه فرصت نام‌نویسی دارند.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.