به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز یکشنبه در جشنواره فرهنگی و ورزشی «دا» در روستای «علوی» ملایر افزود: در شرایطی که دولت وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد و با تنگناهایی مواجه است، اما ارایه خدمات عمرانی در روستاها همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به عمران روستاها دارد بیان کرد: هم اکنون فعالیت های عمرانی بسیار خوبی در سطح روستاهای این شهرستان اجرا و یا در دست اقدام است.
فرماندار ویژه ملایر افتتاح خانه ورزش و در حال اجرا بودن سالن ورزشی روستای «علوی» را نمونه بارز این اقدامات برشمرد و ادامه داد: نمایندگان ملایر در کنار مدیران همواره پیگیر حل مسایل و مشکلات روستاها هستند.
فتحی تاکید کرد: مسئولان این شهرستان موظف هستند هر آنچه در توان دارند برای خدمت به مردم بویژه روستاییان به کار گیرند و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.
وی وجود هر نعمت، دستاورد و مسئولیتی را در نظام جمهوری اسلامی حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت های آنها دانست و با اشاره به حادثه تروریستی چابهار اظهار داشت: دشمنی استکبار و دشمنان قسم ‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم ما هرگز تمامی ندارد.
معاون استاندار همدان گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند تا جلوی پیشرفت انقلاب و جوانان ما را بگیرند.
فتحی ادامه داد: با وجود جوانان شجاع و مردمی غیرتمند، پرتلاش و دوست دار وطن، دشمنان هرگز نمی توانند به خواسته‌های نامشروع خود برسند و این کشور همچنان به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه می دهد.
وی همچنین به نگاه ویژه دولت به حوزه ورزش افزود: خانه ورزش که در روستای «علوی» بهره برداری شد، از دستاوردهای دولت است که با پیگیری نمایندگان و مسئولان این شهرستان به مرحله افتتاح رسید.
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در برخی روستاها گفت: جوانان ما در روستاها با عشق و علاقه به دنبال فعالیت ‌های مختلف هنری، آشپزی، فرهنگی، ورزشی و علمی هستند و این موجب خرسندی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه هدف دشمنان از حادثه های تروریستی همچون چابهار، مختل کردن امنیت کشور است بیان کرد: جمهوری اسلامی جوانان غیرتمندی دارد که پای خاک و وطنشان خون می دهند.
حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه انقلاب ما شهدا، جانبازان و ایثارگران زیادی دارد که برای حفظ انقلاب از جان و مال خود گذشتند افزود: امروز جوانان نمونه بارزی هستند که محکم و استوار در مقابل دسیسه های دشمنان ایستاده اند.
وی ادامه داد: جوانان و رزمندگان غیور به ما عزت و افتخار دادند و موجب شدند وقتی آمریکا نام ایران را می شنود، لرزه بر اندامش بیفتد.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: بسیار خرسند هستیم در شرایط سختی که امروز مردم با آن درگیر هستند، وقتی بنا باشد مردم همراهی کنند، به جد در تمامی امور همراهی خود را نشان می دهند.
محمد کاظمی با بیان اینکه همراهی و همدلی در روستای «علوی» با ایجاد خانه ورزش و سایر اقدامات موج می زند گفت: در کارهای جمعی که خیر و برکت آن به مردم می رسد، همواره پای کار هستند.
وی بیان کرد: در شرایطی که دولت در تنگنا است و به دلیل توطئه های دشمنان اسلام و نظام، در تحریم به سر می بریم، انجام اقدامات چشمگیر در روستاها نشان می دهد که دولت هرگز از خدمت به مردم بویژه روستاها غافل نشده است.
به گزارش ایرنا، نمایندگان ملایر و جمعی از مسئولان در حاشیه این آیین از جشنواره غذا و صنایع ‌دستی جوانان روستای «علوی» بازدید کردند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.