غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتحاد و همدلی ایران و کشورهای منطقه در ماه های اخیر بی سابقه بوده و این سطح از روابط برادرانه با کشورهای همسایه می تواند به خنثی سازی کینه توزی های آمریکا ختم شود.
وی خاطر نشان کرد: ایران در شرایط کنونی با وجود تحریم های استکبار جهانی کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه است و با افزایش هم افزایی منطقه ای، کینه توزی های دشمنان سرانجامی نخواهد داشت.
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحریم های استکبار جهانی بخش صنعت و تولید کشور را نشانه گرفته که با وفاق ملی این تحریم ها بی اثر خواهد شد.
کاتب اضافه کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی با وجود دشمنی های استکبار جهانی روشن است و تمام توطئه های آمریکا با عزم ملی سرانجامی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: تحریم های یک جانبه استکبار جهانی علیه ملت ایران نه تنها از موضع قدرت نیست بلکه اعمال این رویکردهای خصمانه نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا است.
کاتب خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در ادوار مختلف از نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند و در دهه پنجم انقلاب هم در کنار این نظام ارزشی خواهند ماند.
نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در شرایط سخت اقتصادی با رفع دغدغه و گرفتاری های مردم برای توسعه و آبادانی در کشور گام بردارند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.