استاندار قزوین روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با فرمانداران و بخشداران افزود: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و مسیر ما اجرای صحیح و درست قانون باشد.

هدایت الله جمالی پور همچنین اظهار داشت: فرمانداران موظف هستند با هرگونه بی قانونی برخورد کرده و در روند برگزاری انتخابات از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه عهده کرده‌ام از حقوق مردم دفاع کنم، اظهار داشت: اگر مدیران ما نیز چنین عمل کنند قطعا از خون پاک شهدا که برای نظام و انقلاب ریخته شده پاسداری کرده‌ایم و این وظیفه همواره در ایام انتخابات باید بیشتر مورد اهتمام قرار گیرد.

جمالی پور تاکید کرد: مردم ما باید احساس کنند که مجموعه مدیران استان امانت‌دار و پاسدار حقوق آنها هستند و انتظار بنده از مجموعه مسئولان استانی نیز این است که مدافع قانون اساسی و حقوق مردم باشند.

استاندار قزوین در ادامه سخنان خود در مورد نقش و جایگاه مسئولان در ایام انتخابات گفت: مسئولان تنها کارگزار دولت نیستند، بلکه کارگزار نظام جمهوری اسلامی بوده  و مردم ولی نعمت آنها هستند که همین موضوع سبب می شود تا در ایام انتخابات، مردم حقوق خود را به کارگزان نظام و انقلاب تنفیذ کنند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: اصل و اساس یک حکومت مردم هستند و به قول فرمایش امام راحل (ره) حکومت بدون مردم هیچ معنا و مفهومی ندارد، بنابراین مردم برای زندگی بهتر حقوقی را تنظیم می‌کنند که به شکل گیری قانون منجر می‌شود.

استاندار قزوین یادآور شد: حکومت ما همواره با رای مردم تداوم یافته است و مدلی که امام راحل (ره) ترسیم کرده‌ است، مشروعیت خویش را از باورهای دینی، اعتقادی و اعتماد مردم به دست آمده است.

۹۹۲۵*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.