به گزارش ایرنا «بهروز اکرمی» عصر روز دوشنبه در نشست با هنرمندان، نخبگان، فعالان سیاسی، ورزشی و نمایندگان سازمان های مردم نهاد خمین افزود:  احزاب سیاسی شناسنامه دار برای نظام قابل احترام هستند و می بایست برای منافع ملی تلاش کنند.
وی ادامه داد: فعالیت سیاسی در کشور نیازمند پخته تر شدن است و باید در این راستا تلاش بیشتری صورت بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان تنها مجری انتخابات هستند و این مردم هستند که منتخبان خود را گزینش می کنند و هیچ مدیر اجرایی اجازه جانبداری  از فرد خاصی را ندارد.
اکرمی خاطرنشان کرد: انتخابات اسفند امسال امسال باید درفضایی سالم، شفاف و با حضور گسترده مردم برگزار شود و رضایتمندی از عملکرد مسئولان انگیزه لازم در مردم برای حضور در انتخابات را ایجاد می کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی نیز در این نشست گفت : گستردگی و حساسیت حوزه فرهنگی و اجتماعی سبب ورود مقام معظم رهبری به این حوزه شده است.
سید« احمد سجادی» افزود: کودک آزاری همسر آزاری و سالمند آزاری از مهمترین معضلات اجتماعی است که باید سازمان های مرد نهاد با تلاش و برنامه های عملیاتی برای کاهش این معضلات تلاش کنند.
وی ادامه داد: استان مرکزی در طرح اقدام مشترک به منظور  پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیشرو است و سیاست های دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای تکریم و تحکیم بنیان خانواده باشد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار ی اظهار داشت :اقدام مشترک بزرگترین برنامه  استان با همکاری ۶۶ دستگاه اجرایی است و در پایان هر فصل راهبردهای اجرایی دستگاه ها ارزیابی می شود..
  در این نشست نمایندگان سازمان های مردم نهاد، ورزشکاران ، هنرمندان و تشکل های سیاسی مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.
۹۹۳۰ /۶۰۱۳/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.