علیرضا منصوریان  یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با ترراکتورسازی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان افزود: تراکتور تیم پرمهره ای است و بازیکنان خوبی دارد و من به جوانان تیمم افتخار می کنم که در مقابل این تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هرآنچه را از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند یادآور شد: در این میان حدادی فر کاپیتان تیم به خوبی بازیکنان و روند بازی را مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه در ضربات آخر بازیکنانم دقت کافی نداشتند گفت: ۶۸ درصد توپ در اختیار تیم ما بود ۳ امتیاز این دیدار را به دست نیاوردیم ولی بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و با تقسیم امتیازات بازی را به پایان رساندیم.

منصوریان ادامه داد : همچنان اعتقاد دارم هر سه گلر تیمم خوب هستند، یوسف بهزادی را با برنامه خریدیم ،این دروازه بان رکورددار دروازه بسته است و روی دروازه بان سوم خود  که از آینده سازان این تیم است با تلاش مربی دروازه بان کار می کنیم.

 وی تصریح کرد: در این دیدار تیم ما در ساختار دفاعی تیم خوبی بود و از آن راضی هستم و افسوس من این است ای کاش توپ منظمی گل می شد، این بازیکن جوان که هنوز سنش حتی به ۱۸ سال هم نمی رسد، امروز نمره قبولی گرفت و در نتیجه  کار ما سخت تر می شود و باید روی آن کار کنیم تا مدیریت شود.

سرمربی ذوب آهن  با بیان اینکه برخی از مصدومیت ها در تمرینات است و برخی دیگر در بازی، امروز خطایی عجیب و غریبی بود روی مطهری اتفاق افتاد ولی به خیر گذشت و فکر می کنم برای دو هفته آینده می تواند بازی کند.

وی که به فوتبال فیزیکی ، تکینکی و فشار بالا و اعتقاد دارد افزود: تعداد خطاها در دیدار امروز زیاد بود، و ناظمی داور مسابقه بازی را به خوبی مدیریت کرد و مسلط بود.

منصوریان  همچنین تصریح کرد: خشنوت بازی یک مقدار بالا بود و ذوب آهن  در چند سال گذشته افتخار تیم با اخلاق را هم دارد با این حال مدیریت بازی دست داور بود و با کلاس داوری کرد.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.