به گزارش ایرنا هوشنگ مرادی پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: هر 2 تیم موقعیت های خوبی داشتند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند، خوشحالیم که در نهایت در لیگ ماندگار شدیم و امیدوارم برای فصل آینده با برنامه ‌ریزی بهتر، حق فوتبال خوزستان و مردم مسجدسلیمان را بهتر بگیریم.
وی با بیان این که موفقیت در لیگ به اردوهای ابتدایی فصل برمی ‌گردد این در حالی است که تیم نفت مسجدسلیمان 10 روز پیش از آغاز مسابقات بسته شد افزود: ما در هر بازی بیش از هفت موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نمی ‌شدند و از این بابت آسیب دیدیم.
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا میلاد میداوودی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؟ گفت: فکر نمی کنم میداوودی چنین تصمیمی داشته باشد و صحبتی هم در این زمینه نشده است البته همه چیز بستگی به نظر خود او دارد هر چند او هنوز می تواند برای ما اثرگذار باشذ
وی در پاسخ به این پرسش که چرا آقای کریمی در نشست های خبری قبل و بعد از بازی‌ ها شرکت نمی‌ کند عنوان کرد: آقای کریمی برای اهالی رسانه احترام خاصی قائل است و امشب هم به دلیل این که سفر داشت، نتوانست در کنفرانس حاضر شود اما همیشه به ما می گفت که بابت عدم حضورش در نشست های خبری از خبرنگاران عذرخواهی کنیم.
مرادی گفت: امیدوارم برای فصل آینده با زمان بهتر و یارگیری خوب تیمی در حد نام خوزستان و مسجد سلیمان ببندیم البته جا دارد از هواداران و خبرنگاران که در سرما و گرما از ما حمایت کردند قدردانی کنم.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.