به گزارش خبرنگار ایرنا این 2 تیم که در ورزشگاه 25 هزار نفری امام رضا (ع) مشهد به رقابت پرداختند نیمه نخست را بدون گل و با بازی خسته کننده به پایان بردند.
شاگردان علی منصوریان نیمه دوم را با تعویض های پی در پی در مقابل تعویض های یحیی گلمحمدی ادامه دادند که سه دقیقه بعد از ورود امیر ارسلان مطهری تیم ذوب آهن توانست گل خود را در دقیقه 81 وارد دروازه تیم میزبان کند تا علی منصوریان در زمین بارانی چمن ورزشگاه به سجده شکر بیفتد.
دقایق پایانی این مسابقه هیجانی در زمین دنبال شد و تیم پدیده شهر خودرو سعی در جبران گل خورده داشت اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال پیام خراسان نیز به همراه تماشاگران از روی سکو به تماشای بازی نشستند.
در اواسط بازی بارش باران باعث شد بازیکنان به سختی بازی را ادامه دهند.
قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر بود و علیرضا ایلدروم همراه با حسین انتظاری وی را در امر قضاوت کمک کردند.
تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با این شکست با 39 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و تیم ذوب آهن اصفهان با 18 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال صعود کرد.
تیم پدیده شهر خودرو در بازی بعدی روز 24 اسفند با تیم تراکتور سازی و تیم ذوب آهن نیز روز 25 اسفند با تیم استقلال خوزستان دیدار خواهند داشت.
2030 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.