به گزارش ایرنا، این دیدار بعد ازظهر امروز /شنبه/ در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد که در پایان تیم موکریان مهاباد توانست با سه گل میهمان خود تیم پاس گیلان را با شکست بدرقه کند.
گل های موکریان مهاباد را در این دیدار محمدطاهر امینی در دقیقه 24، هیوا عبدالله پور در دقیقه 30 و صمد صمدی در دقیقه 65 به ثمر رساندند.
صنعان شیخ احمدی به عنوان داور وسط و جلال محمدی و محمد عظیمی نیز به ترتیب به عنوان کمک های اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند؛ ایرج ساعدی نیز به عنوان ناظر فدراسیون در این بازی حضور داشت.
تیم موکریان مهاباد از 10 بازی خود با پنج تساوی، چهار باخت، یک برد و مجموع هفت امتیاز در قعر جدول 10 تیمی این رقابت ها قرار دارد و در هفته یازدهم این رقابت ها هفته آینده در اردبیل به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، موکریان مهاباد در گروه اول این رقابت ها با تیم های هومن جوان ایرانیان (تازان تهران)، میلادمهر (صنایع دفاع)، شهرداری فریدونکنار، شهیدمولایی قائم شهر، شهدای دهنو، آران بیدگل، پاس گیلان، شهرداری آستارا، شهرداری اردبیل و مبل محتشم تبریز همگروه است.
مرحله دوم لیگ فوتبال دسته 3 کشور طی 18 هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند.
مهاباد دارای 2 نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی و یک نماینده در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.