به گزارش ایرنا، ' امیر قلعه نویی ' عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پیکان تهران افزود: پیکان، تیم با برنامه ای است و از کادرفنی خوبی برخوردار می باشد که از دو بازی اخیر خود چهار امتیاز به دست آورده است.
وی اظهارداشت: فردا مقابل تیمی به میدان می رویم که دو هدف را دنبال می کند اول اینکه گل نخورد و دوم از ضد حملات و کناره های زمین به تیم ما آسیب بزند.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه سپاهان با گذشت زمان به قدرت واقعی خود دست می یابد گفت: در حال حاضر زود است در باره قهرمان سخن بگوییم ولی در بازی اول بدشانسی با ما همراه بود و در دیدار بعدی نیز با نتیجه شش بر یک پیروز میدان شدیم و در مجموع چهار امتیاز کسب کردیم.
قلعه نویی با بیان اینکه تیم سپاهان هفته به هفته بهتر می شود، گفت: در تیم ما دو مشکل وجود داشت؛ اول نگرش بازیکنان بود که در حال تغییر است و مشکل دوم نیز تغییراتی بود که در تیم انجام شد زیرا بازیکنان جدید برای هماهنگی با سایر بازیکنان به زمان نیاز دارند.
وی از مسئولان شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل باشگاه سپاهان به دلیل حمایت از این تیم قدردانی کرد و گفت: بازیکنان تیم ما با انگیزه هستند و آینده سپاهان را روشن می بینم.
قلعه نویی با بیان اینکه تیم سپاهان از حمایت هواداران برخوردار است گفت: هواداران سپاهان فردا با حضور در ورزشگاه نقش جهان از این تیم حمایت خواهند کرد.
وی احترام به حریف و انرژی گذاشتن برای تشویق بازیکنان تیم سپاهان را دو خواسته خود از هوداران تیمش در دیدار مقابل پیکان تهران عنوان کرد.
سرمربی سپاهان همچنین با اشاره به جذب بازیکن جدید مجارستانی این تیم گفت: ولادیمیر کومان از یک قاره دیگر به ایران آمده و برای کسب آمادگی مناسب به دو هفته زمان نیاز دارد اما در دیدار فردا اگر احساس نیاز کردیم از این بازیکن استفاده می کنیم.
قلعه نویی با بیان اینکه در دیدار فردا مصدوم و محرومی نداریم گفت: سپاهان در دیدار فردا با بازی های گذشته و آمارهای تاریخی کاری ندارد و بازیکنان این تیم با نگرش و رویکرد دیگری به میدان می روند و برای موفقیت تلاش خواهند کرد.
سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره هزینه 50 میلیادری سپاهان در این فصل گفت: جای تعجب دارد که مربیان درباره وضعیت مالی تیم های دیگری حرف می زنند.
وی با بیان اینکه داریوش یزدی جوان است و تجربه لیگ برتری کمی دارد، افزود: ما دو هفته مانده با آغاز لیگ برتر از سازمان لیگ خواستیم که قرارداد بازیکنان تیم ها را شفاف اعلام کند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور جمعه شب در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
تیم سپاهان در پایان هفته دوم با چهار امتیاز در رده دوم و تیم پیکان نیز با همین امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار دارند.
8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.