به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه عصر یکشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و گل تیم استقلال آستارا را شایان شاپوری در دقیقه 72 و گل تیم گمرک انزلی را میلاد شافعی در دقیقه 82 به ثمر رساندند و وقاصی، نوائیان و شفقتی داوران این دیدار بودند.
در دیگر بازی های هفته اول لیگ جوانان گیلان، شاهین جوان لاهیجان برابر آینده سازان سیاهکل با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت، سرخپوشان رشت برابر شاهین انزلی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید، کوثر رشت با نتیجه 2 بر صفر برابر سایپای گیلان شکست خورد، نیل رود جوکندان تالش با نتیجه یک بر یک برابر سپاهان گیلان به تساوی دست یافت، بنیادکار پره سر با نتیجه یک بر یک برابر شهرداری انزلی مساوی شد و البرز چوبر تالش با نتیجه 2 بر یک ملوان جوان رشت را شکست داد.
9 تیم در قالب 2 گروه در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان گیلان رقابت می کنند.

** تساوی تیم های پرسپولیس و شهرداری رشت در لیگ برتر فوتبال نوجوانان
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس و شهرداری رشت به نتیجه مساوی دست یافتند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر یکشنبه از هفته پانزدهم این رقابت ها در رشت برگزار شد ، دو تیم همشهری پرسپولیس و شهرداری رشت به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند.
در این مسابقه ، هر دو تیم نوجوانان پرسپولیس و شهرداری رشت یک بازی متعادل و پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به مساوی صفر بر صفر رضایت دادند.
همچنین در دیگر بازی های انجام شده ، تیم فوتبال نوجوانان فجر رضوانشهر با نتیجه 2 بر یک برابر خزر لنگرود به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری خمام و ملوان نوین انزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در دبگر بازی های برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و فراز لاهیجان به نتیجه مساوی پرگل سه بر سه دست یافتند و بازی تیم های فوتبال نوجوانان اتحاد آبکنار و شهرداری فومن با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در دیگر بازی نیز قرار بود تیم های فوتبال نوجوانان شاهین بندرانزلی و کادوس ماسال به مصاف هم بروند که به دلیل عدم حضور کادوس ماسال ، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم شاهین انزلی اعلام شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس و شهرداری رشت با کسب 33 امتیاز صدرنشین هستند ، تیم های ملوان نوین انزلی و فراز لاهیجان نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.

** پایان رقابت های شهرستانی فوتسال و والیبال در آستارا
رقابت های فوتسال و والیبال آموزشگاه های آستارا در سالن آزادی آموزش و پرورش این شهرستان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های فوتسال، 10 تیم از دبیرستان های دوره اول شهرستان آستارا با هم رقابت کردند و تیم های مدارس جعفر نژاد، سروش و بهار به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات والیبال نیز پس از رقابت پنج تیم، تیم شهید مرحبا مقام نخست را از آن خود کرد.
تیم های قهرمان این رشته های ورزشی در سال تحصیلی 97-96 در مسابقات آموزشگاه های استان گیلان حضور پیدا خواهند کرد.
خبرنگاران: یوسف هدایتی - حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.