به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتور سازی و فولاد خوزستان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال عصر چهارشنبه از ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.
نیمه اول این دیدار بازیکنان تیم تراکتورسازی چندین موقعیت عالی به دست آوردند که با عکس العمل زیبای حامد لک دروازه بان تیم فولاد نتوانست به ثمر نرسید و هر دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی با وجود تصاحب توپ و میدان توسط تیم تراتکتورسازی این تیم مهمان بود که توسط صابر حردانی در دقیقه 66 توانست گل اول بازی را به ثمر برساند ولی چند دقیقه بعد محمدرضا مهدی زاده بازیکن جوان تراکتورسازان با شوت محکم نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
در این بازی مهدی شریفی دقیقه 71 بازی با شهرام گودرزی و امیر اسد زاده دقیقه 80 بازی با فرزاد حاتمی برای تیم تراکتورسازی و حمید گلزاری دقیقه 83 با صابر حردانی و مجتبی نجاریان دقیقه 85 با احمد عبداله زاده و سید میثم هاشمی زاده دقیقه 88 با فرشاد جان فزا برای تیم فولاد وارد میدان شدند و دقیقه 90 به اضافه 4 علی طاهران از داور بازی کارت زرد گرفت.
داوری این بازی را اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط و حسن یوسفی و محسن سلطانی به ترتیب کمک اول و دوم و کمیل غلامی به عنوان داور چهارم و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
با این تساوی تیم تراکتورسازی با 17 امتیاز در رده 11 و تیم فولاد خوزسان با 27 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور قرار گرفتند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.